Вівторок, 16 Сер. 2016

Nunhems Summer Camp - нові гібриди, нові підходи

У 2016 році Нунемс святкує 100-ту річницю від дня заснування. За цей період був пройдений шлях від невеликої групи ентузіастів селекції овочів до підрозділу компанії «Байєр», втілюючи інноваційні підходи у селекції рослин, створюючи нові сорти та гібриди, які б якнайкраще задовольнили як фермерів, так і безпосередніх споживачів овочевої продукції.
В Україні компанія вже понад 20 років забезпечує як фермерів, так і домогосподарства насінням високопродуктивних сортів та гібридів овочевих культур. Увесь цей час поруч з нашими спеціалістами пліч-опліч працювали дистриб’ютори насіння овочів, допомагаючи забезпечити виробників якісним насінням та необхідним сервісом.

Для підвищення кваліфікації менеджерів дистриб’юторів спеціалісти підрозділу «Овочеве насіння» компанії «Байєр» регулярно проводять семінари-навчання, де розповідають про тенденції на овочевому ринку України, роблять огляд поточної ситуації та прогноз виробництва основних овочевих культур, висвітлюють новинки селекції Нунемс. Зазвичай такі заходи проводяться в магазині або офісі дистриб’ютора – спеціалістам компанії зручно представити необхідну інформацію у вигляді презентації за допомогою проектора, присутнім – занотувати у блокноти все необхідне.
У нинішньому сезоні ми вирішили відступити від правил і провести навчання для менеджерів дистриб’юторів у форматі літнього табору – Summer Camp. Формат літнього пікніку передбачає не офісні стіни, а контакт з природою, тому атмосфера протягом Summer Camp була з самого початку дружелюбна, відкрита і продуктивна. Овочівництво в кожному регіоні України має свої особливості, тому було проведено 4 Summer Camp’и – щоб найповніше врахувати особливості кожного регіону.

Спочатку спеціалісти компанії «Байєр» вирішили дізнатись рівень підготовки менеджерів дистриб’юторів – в Західному регіоні учасники вчились шукати власну стежку до вершини успіху, чи то пак до Говерли, в Центральному та Південному – показали свої навики фізичної підготовки, ерудиції та знань продуктів Нунемс у піратському квесті. Менеджери показали дуже високий рівень професіоналізму і підтвердили свій статус передових компаній в насіннєвому ринку України.
Під час презентації гібридів селекції Нунемс присутні мали змогу не тільки почути про новинку, а також побачити її наживо, скуштувати й поділитись своїми власними історіями успіху, пов’язаними з продуктами компанії. Так було представлено нову лінійку селекції огірків для відкритого ґрунту – Endurance, а саме гібриди Пролікс F1 та Велокс F1, які характеризуються потужною рослиною, високим урожаєм та стійкістю до ряду вірусних хвороб, що робить Endurance унікальним напрямком селекції на ринку України. Їх високий потенціал підтвердили і менеджери дистриб’юторів з різних регіонів України як за відгуками покупців, так і за власними спостереженнями на своїх присадибних ділянках. Особливу увагу присутніх привернули гібриди капусти: Анадоль F1 за її ранньостиглість, однорідність та щільність головки, Янісоль F1 – за високу товарність продукції середньоранньої капусти. Значний інтерес викликав новий гібрид томату коктейльного типу - Metro F1, адже такий томат беззаперечно займе свою нішу на ринку. Жвава дискусія також була навколо гібриду огірка для закритого ґрунту Антисіпатор F1. Його стійкість до хвороб та якість плоду - це ті переваги, які дозволяють фермерам бути лідерами огіркового ринку.

По завершенню зустрічі менеджери дистриб’юторів ділились своїми враженнями про проведений захід, і основний момент, який відмітили учасники в усіх регіонах: «ми стали ближчими, разом зі стінами офісів зникли бар’єри в спілкуванні і ми відчули, що з вами разом пливемо в одному човні». Це був важливий сигнал про рух у вірному напрямку, адже крім постачання насіння важливо зрозуміти потребу своїх клієнтів і скерувати напрямок роботи таким чином, щоб стати справжнім союзником для партнерів і бути вірними гаслу української команди підрозділу «Овочеве насіння»: «Твоє поле, твоє життя, твій союзник».

Байєр: наука заради кращого життя
Байєр – це міжнародний концерн зі спеціалізацією на медико-біологічних напрямках бізнесу, а саме - охороні здоров'я та сільському господарстві. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей та покращення якості їхнього життя. Байєр є соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. У 2015 фінансовому році Група мала близько 117,000 працівників і обсяг продажів 46.3 мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2.6 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки 4.3 мільярди євро. Вищезазначені показники включають в себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних матеріалів, котрий було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2016 року). www.bayer.com

В Україні компанія Байєр веде свою діяльність з 1992 року. Команда з близько 500 співробітників працює для того, щоб представити свої інноваційні продукти та знання в обох галузях наук про життя: охороні здоров’я та сільському господарстві. Додаткова інформація: www.bayer.ua

Твердження прогнозного характеру
Цей прес-реліз може містити твердження прогнозного характеру, що базуються на поточних оцінках і прогнозах, складених керівництвом компанії «БАЙЄР». Будь-які ризики, відомі та невідомі, невизначеності та інші фактори можуть стати причиною суттєвих розбіжностей між реальними майбутніми результатами, фінансовими обставинами, розвитком і ефективністю роботи компанії в дійсності та думками, викладеними в цьому релізі. До таких факторів належать обставини, викладені в офіційних звітах компанії Bayer, що були опубліковані на сайті компанії Bayer за адресою www.bayer.com. Компанія не зобов'язана оновлювати будь-які відомості, пов'язані з такими твердженнями прогнозного характеру, або приводити їх у відповідність із майбутніми даними або розвитком подій.
Сайти країн

Сайти країн

Пошук